Свържи се с нас:   +359 884 013 010 или +359 884 790 033 Кошница Любими Моят профил / Регистрация
Абонирай сеПокани приятел

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Не, можете да поръчате бързо и лесно по телефон или чрез фейсбук страницата ни. (Телефон за поръчки: 0884 013 010 или 0884 790 033)

 

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да го поръчам?

Да! Под всеки продукт, с изчерпана наличност, ще откриете бутон “….” . Чрез него имате възможност да гласувате за връщането на артикула в производство. Ако даден модел събере достатъчно гласове, той ще бъде преиздаден и ще можете да направите поръчка за него.

 

Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?

Разбира се! Може да направите своята поръчка по няколко начина - чрез нашия сайт, чрез телефонно обаждане на посочените телефони за връзка и чрез лично съобщение на facebook страницата ни. 

 

Какъв е начинът на плащане?

Плащането на продуктите се извършва по три начина: (1) с наложен платеж на куриера, при получаване на пратката; (2) с банков превод и с (3) Paypal (последните два начина са за пратки извън страната).

 

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката ще получите имейл обобщаващ вашата поръчка. Също така очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка. 

 

Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?

Доставките на Alessa се извършват от куриерска фирма Лео експрес, като разходите за тях са абсолютно безплатни за клиентите, на територията на страната, независимо от метода на плащане или стойността на поръчката. 

 

В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.

 

Мога ли да отменя поръчката си?

Разбира се. Ако поръчката все още не е доставена може да бъде отменена, като се свържете с нас на посочените телефони за връзка.

 

Мога ли да поръчам от чужбина?

Да! Може да поръчате от чужбина, като разходите за доставка са за сметка на клиента. 

 

Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?

Да! Ние сме горди да предлагаме едни от най-безрисковите и улеснени условия за връщане и замяна. Единствено Alessa предлага нечуваното Доживотно право на връщане и замяна (при заложени в закона 14)! 

 

Разбира се, за да бъдат върнати или заменени артикулите трябва да са в запазен търговски вид: да не са носени, да не са с махнати етикетите и да не са третирани по никакъв начин. 

 

В случай на дефект, вие сте защитени от нашата гаранция за качество и всяка замяна и връщане става изцяло за наша сметка, независимо дали горните 3 условия са спазени. 

 

Какви документи са необходими, за да върна продукт?

С всяка пратка получавате формуляр за замяна и връщане, който трябва да попълнете, в случай че искате да върнете някой от артикулите. (Отнема не повече от минутка.)

 

Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?

Да. Mодели, изработени по индивидуални размери, не подлежат на замяна и връщане. 

 

Какъв е адресът за връщане на продукти?

При необходимост да върнете даден продукт, моля свържете се с нас, за да Ви бъде даден адрес, на който да изпратите пратката си.

 

Защитени ли са данните ми, когато пазарувам в Alessa?

Разбира се, данните ви са защитени, при пазарувате в сайта на Alessa. Вашата информация се съхранява при високи нива на сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола. 

 

Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?

Ако искате да промените нещо във Вашата, моля свържете се с нас на посочените телефони!

 

Не съм сигурна относно размера.  Как мога да получа информация, за това кой е най-подходящия размер за мен?

Моля да обърнете внимание на Таблицата ни с размери. Там има подробно описание за това кой размер на какви сантиметри отговаря. Ако въпреки това, отново се колебаете кой е Вашия размер, не се притеснявайте да се свържете с нас за съдействие.

 

Колко време, след връщането на даден артикул, ще получа парите си обратно?

Ще получите парите си обратно, в 3-дневен срок от датата на получаване на пратката Ви при нас.

 

След колко време ще ми бъде доставена пратката?

При наличност на модела, поръчката ще бъде доставена на следващия работен ден. За по-малките населени места, това може да отнеме 2- 3 работни дни.

При нужда от изработка на модела е възможно да се чака 3 седмици. 

 

Имам наличен онлайн кредит. Как мога да го използвам?

В случай, че имате онлайн кредит при нас, той може да бъде използван при следващата Ви поръчка. Не е нужно да правите нищо, ние ще видим, че имате остатък при нас и ще го приспаднем от следващата ви поръчка. 

 

Получих подаръчен ваучер за пазаруване в Alessa. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер е нужно, да въведете номера на ваучера в съответното поле при поръчка.

 

Имате ли магазини в страната?

Дрехите на Alessa могат да бъдат намерени единствено и само на нашия официален сайт: www.alessa.bg .

 

Обожавам Alessa! Бих искала да стана Ваш партньор и да предлагам Вашите дрехи? Как става това?

 

Моля, изпратете ни имейл sales@alessa.bg относно вашето предложение.