Свържи се с нас:   +359 884 013 010 или +359 884 790 033 Кошница (1 прод. ) Любими Моят профил / Регистрация
Абонирай сеПокани приятел

БЕЗПРОБЛЕМНА ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ

В Alessa рискът от онлайн пазаруването е сведен до минимум!

Скъпи клиенти, 

Уверяваме Ви, че можете да замените или върнете всеки закупен артикул от Alessa.bg в рамките на 100 дни от датата на получаването му  вече в неограничен период от време - доживотна възможност за връщане и замяна в Alessa!

Ако има някакъв проблем с пратката, която сте получили - неподходящ размер или просто не Ви харесва и не отговаря на очакванията Ви - моля свържете се с нас на тел: 0884 013 010.  Ние ще Ви обясним подробно всички детайли и начина за замяна или връщане. 

* Не подлежат на замяна или връщане артикули, които са изработени по индивидуални изисквания/размери на клиента.

ЗАМЯНА

Ако желаете да замените получения продукт за друг, моля свържете се с нас на тел: 0884 013 010., за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.

След като сме обсъдили всички детайли по замяната, Вие трябва да изпратите пратката си към нас без наложен платеж до офис на Еконт, или до адреса, който ще Ви дадем. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас куриерска фирма. Вие поемате транспортните разходи по изпращането на пратката към нас, а ние поемаме ангажимента да получите обратно продукта по замяната. Условието, на което трябва да отговаря дрехата е, да е да не е носена, прана или гладена, да не е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.

Преди да предприемете каквито и да било действия, трябва да се свържете с нас на тел: 0884 013 010.

ВРЪЩАНЕ

Ако желаете да върнете закупен от нас артикул, то трябва да се свържете с нас на тел: 0884 013 010. Ние ще Ви обясним как да попълните формуляра за връщане на продукт и какво да предприемете след това. Отново можете да го изпратите до офис на Еконт или да използвате услугите на избрана от Вас куриерска фирма. След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за връщане (да не е носена, прана или гладена, както и да е с оригиналните опаковка и етикети). След това, в рамките на 3 работни дни, ще възстановим сумата по банков път на посочения от Вас IBAN във формуляра за замяна и връщане. 

Тъй като Alessa доставя всички свои атрикули БЕЗПЛАТНО, по-нататъшните последвали доставки при желание за ЗАМЯНА или ВРЪЩАНЕ се поемат от клиента.

Само 2 неща, които изискваме от Вас:

1)      Артикулът да не е носен, пран и/или гладен, да не са правени опити за отстраняване на дефекта при наличие на такъв. Ние сме тези, които ще се погрижим за безплатна корекция на дефекта.

2)      Артикулът трябва да има запазен търговски вид и да е придружен с оригинални етикети и опаковки.

 Всички пратки се отварят преди изплащането на сумите обратно. Щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще бъде изплатена обратно към Вас по банков път в рамките на 3 работни дни.

 МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС!

Необходимо е всяка пратка да бъде обработена преди да я изпратите към нас, в противен случай няма как да сме запознати с подробностите и детайлите около нея.

Благодарим Ви! :)