В Alessa рискът от онлайн пазаруването е сведен до минимум!
Мили Алеси,
Можете да замените или върнете всеки закупен от нас продукт в рамките на 100 дни от датата на получаването му вече в неограничен период от време - доживотно право на размисъл в Alessa! (Изключение са само поръчки с подарък Alessa маски.)
Ако има някакъв проблем с пратката, която сте получили - неподходящ размер или просто не Ви харесва и не отговаря на очакванията Ви - моля, заявете своето желание за връщане или замяна през профила си в сайта. Подробни инструкции как да направите заявката си можете да откриете по-долу.
* Не подлежат на замяна или връщане артикули, които са изработени по индивидуални изисквания/размери на клиента.
Ако желаете да замените получения продукт за друг размер или друг артикул, е необходимо да влезете в своя профил в сайта или приложението ни в раздел Моите поръчки > История и да кликнете на желаната поръчка. Маркирате продукт/ите с тикче и посочвате “Замени”, след което в нов прозорец добавяте нов продукт/и, с които желаете да замените, и следвате кратките стъпки до финализиране на заявката. За връщане на продукти можете да използвате услугите на избрана от Вас куриерска фирма, като съобразите адреса с избрания от Вас куриер - на стъпка "Данни за връщане" ще откриете подробно описани адресите ни.
На последна стъпка от заявката е необходимо да прегледате избраните продукти за връщане и да отбележите вярна информация за това дали ги връщате в запазен търговски вид - с оригинална опаковка и етикети (без те да са свалени). След като завършите успешно заявката на екрана ще се появи съобщение за успешно приета заявка за замяна, а на посочения в профила Ви e-mail адрес ще получите автоматично съобщение с обобщение на приетата заявка.
При затруднение със завършването на заявка за връщане/замяна през сайта, моля да се свържете с нас на тел: 0700 20 660, а ние ще Ви съдействаме с удоволствие. След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за замяна (да не е носена, прана или гладена, както и да е с оригиналните опаковка и етикети) и след успешна проверка, ще изпратим новите продукти по замяната. Условието, на което трябва да отговаря дрехата, е да не е носена, прана или гладена, да не е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават целостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети (без те да са свалени). Моля, не премахвайте етикета от дрехата преди да сте я премерили.
В случай, че заявите успешно връщане или замяна чрез формата в профила си в сайта, то не е задължително да попълвате и хартиения формуляр от пратката.
Тъй като Alessa доставя всички свои артикули БЕЗПЛАТНО, по-нататъшните последвали доставки при желание за ЗАМЯНА се поемат от клиента. От безплатна замяна могат да се възползват притежателките на ALESSA Membership карти.
Ако желаете да върнете закупен от нас артикул, е необходимо е да влезете в своя профил в сайта или приложението ни в раздел Моите поръчки > История и да кликнете на желаната поръчка. Маркирате продукт/ите с тикче и посочвате “Върни”, след което следвате кратките стъпки до финализиране на заявката. За връщане на продукти можете да използвате услугите на избрана от Вас куриерска фирма, като съобразите адреса с избрания от Вас куриер - на стъпка "Данни за връщане" ще откриете подробно описани адресите ни.
На последна стъпка от заявката е необходимо да прегледате избраните продукти за връщане и да отбележите вярна информация за това дали ги връщате в запазен търговски вид - с оригинална опаковка и етикети (без те да са свалени). След като завършите успешно заявката, на екрана ще се появи съобщение за успешно приета заявка за връщане, а на посочения в профила Ви e-mail ще получите автоматично съобщение с обобщение на приетата заявка.
В случай, че заявите успешно връщане или замяна чрез формата в профила си в сайта, то не е задължително да попълвате и хартиения формуляр от пратката.
При затруднение със завършването на заявка за връщане/замяна през сайта, моля да се свържете с нас на тел: 0700 20 660, а ние ще Ви съдействаме с удоволствие. След като получим върнатата пратка, ние ще я прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на изискванията за връщане (да не е носена, прана или гладена, както и да е с оригиналните опаковка и етикети). След това, в рамките на 7 работни дни, ще възстановим сумата по банков път на посочения от Вас IBAN във формата за връщане през сайта или в хартиения формуляр за замяна и връщане.
Тъй като Alessa доставя всички свои артикули БЕЗПЛАТНО, по-нататъшните последвали доставки при желание ВРЪЩАНЕ се поемат от клиента. От безплатно връщане могат да се възползват притежателките на ALESSA Membership карти.
Имаме само 2 важни условия:
1) Артикулът да няма следи от третиране - да не е носен, пран и/или гладен
2) Артикулът трябва да е със запазен търговски вид и да бъде придружен с касова бележка*, оригинални опаковки и етикети (без те да са свалени!).
*При получаване на поръчка с избран метод на доставка "наложен платеж" ролята на касова бележка изпълнява разписката, която куриерът Ви предоставя за доставената пратка, тъй като изпращаме пратките чрез услугата ППП - пощенски паричен превод.
Всички пратки преминават през нашия строг качествен контрол преди изплащането на сумите. Щом се уверим, че пратката отговаря на посочените условия, сумата ще Ви бъде изплатена по банков път в рамките на 7 работни дни.
МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ, БЕЗ ДА СТЕ ПОПЪЛНИЛИ ФОРМАТА ЗА ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ ПРЕЗ ПРОФИЛА СИ В САЙТА!
Благодарим Ви! :)