Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
Не, можеш да направиш поръчка бързо и лесно, като се свържеш с нас на посочения в сайта телефон (0700 20 660). Можеш да поръчаш и чрез съобщение във Facebook или Instagram страниците ни.
Как да поръчам?
Първо избери желаните от теб продукти в подходящ размер и ги добави в кошница чрез бутона “Грабни сега” или “Поръчка с един клик”. Кликни върху бутона “Преглед и поръчка” или избери кошницата в горен десен ъгъл на сайта, за да прегледаш съдържанието на своята поръчка. След като го направиш, натисни бутона “Безрискова поръчка”, попълни своите данни за доставка и избери един от трите начина на плащане: наложен платеж - плащане при доставка, с карта или чрез PayPal.
Какво се случва след приключване на моята поръчка?
След успешно приключване на поръчка в сайта се визуализира номерът ѝ и очакван срок за изпълнение. Ще получиш автоматично e-mail съобщение за потвърждение на поръчката, както и телефонно обаждане или SMS известие от нас.
Как мога да проследя поръчките си до момента?
Проследи своята поръчка в 2 лесни стъпки: влез в клиентския си профил (горен десен ъгъл на сайта) и избери меню “Моите поръчки”. Във всяка твоя поръчка има бутон “Проследи”, чрез който ще откриеш цялата информация за нея.
Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да го поръчам?
Да! До всеки продукт с изчерпана наличност ще откриеш бутон “Запиши се за наличност”. Чрез него имаш възможност да гласуваш за връщането на артикула в производство. Ако даден модел събере достатъчно гласове, той ще бъде преиздаден и ще получиш e-mail уведомление за нова наличност от него.
Какъв е начинът на плащане?
Плащането на продуктите се извършва по три начина: (1) с наложен платеж на куриера при получаване на пратката; (2) с банкова карта през сайта и (3) PayPal.
Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?
Доставките на Alessa се извършват от куриерска фирма Speedy, като разходите за тях са абсолютно безплатни за клиентите на територията на страната, независимо от метода на плащане или стойността на поръчката. При избор на доставка чрез куриерска фирма Еконт разходите за доставка са за сметка на клиента.
В деня на доставката ще получиш SMS/Viber съобщение с потвърждение, което съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че желаеш да промениш времето или мястото на получаване.
Мога ли да поръчам по телефона?
Разбира се! Свържи се с нас на телефон 0700 20 660 и ще запишем поръчката ти бързо и лесно.
Мога ли да отменя поръчката си?
Да, ако поръчката все още не е изпратена, можеш да я отмениш. В случай че поръчката е вече отпътувала, можеш да упражниш опция “преглед и тест” в момента на доставка и тогава да откажеш пратката.
Какво означава частична доставка?
Ако има неналични артикули в твоята поръчка, ние можем да доставим наличните към момента продукти, а останалите на малко по-късен етап. Така ще можеш да се насладиш на новите си придобивки възможно най-бързо. Частична доставка не е възможна при предплатена през сайта поръчка - тя се изпраща, когато всички продукти от поръчката са налични.
Мога ли да променя адреса си за доставка след извършване на поръчката?
Разбира се! Чрез SMS-а, който ще получиш, можеш много лесно да го направиш - просто кликни на линка за промяна на адрес или се свържи с нас на телефон 0700 20 660 за съдействие.
Мога ли да върна (или заменя) поръчани продукти?
Да! Ние сме горди да предлагаме едни от най-безрисковите и улеснени условия за връщане и замяна. Единствено Alessa предлага нечуваното Доживотно право на връщане и замяна.
Разбира се, за да бъдат върнати или заменени, артикулите трябва да са в запазен търговски вид: да не са носени, да не са с премахнати етикети и да не са третирани по никакъв начин.
В случай на дефект, ти си защитена от нашата гаранция за качество, като всяка замяна или връщане става изцяло за наша сметка, независимо дали горните 3 условия са спазени.
Как да постъпя, ако получа повреден артикул?
Задължително трябва да се свържеш с нас на посочения телефон за връзка в сайта в най-кратък срок след установяване на повредата. Ще ти съдействаме със замяна на артикула или възстановяване на сумата.
Какви документи са необходими, за да върна продукт?
С всяка пратка получаваш формуляр за замяна и връщане, който трябва да попълниш, ако желаеш да върнеш някой от получените продукти. (Отнема не повече от минутка.) В случай, че заявиш връщане или замяна чрез формата в профила си в сайта, то не е задължително да попълваш и хартиения формуляр.
Какъв е адресът за връщане на продукти?
Адресите за връщане на пратки към нас са различни според куриера, който използваш. При заявка за връщане през профила си в сайта ще откриеш адресите според удобния за теб куриер. При затруднение да върнеш даден продукт, моля, свържи се с нас, за да ти предоставим точен адрес за връщане според избраните от теб куриери.
Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?
Да. Mодели, изработени по индивидуална поръчка, не подлежат на замяна и връщане.
Как мога да променя поръчката си?
Ако желаеш да промениш съдържанието на своята поръчка, можеш да го направиш, като се свържеш с нас на посочения в сайта телефон за връзка: 0700 20 660.
Не съм сигурна относно размера. Как мога да получа информация за това кой е най-подходящият размер за мен?
Можеш да направиш справка с Таблицата ни с размери, обозначена под наименованието на всеки модел. Там ще откриеш подробно описани размери в сантиметри, които да сравниш със своите лични мерки. Ако въпреки това се колебаеш, винаги можеш да ни се обадиш на посочения телефон - нашият екип от модни консултанти ще ти съдейства с експертна препоръка.
Какъв е срокът за доставка?
Стандартният срок за доставка е 1-4 работни дни (в зависимост от населеното място), като изключваме първата седмица след кампании - намаление или нова колекция. Тогава този срок е по-дълъг и е упоменат на последната страница от поръчката ти, както и в e-mail потвърждението за нея. При поръчка на продукт с определена в сайта дата на наличност, ще получиш SMS-уведомление или обаждане от нас в деня на подготвяне на пратката.
Имам наличен онлайн кредит. Как мога да го използвам?
Ако разполагаш с наличен онлайн кредит в клиентския си профил при нас, не е нужно да правиш нищо, ние ще го приспаднем при обработката на следващата ти поръчка.
Какъв е процесът на възстановяване на сума за върнати продукти?
След като получим върнатите продукти, следва да се уверим в техния запазен търговски вид, както и наличието на касов бон* за покупката. Ако продуктите отговарят на изискванията ни за връщане, то процедурата по възстановяване на сумата се задейства. Можеш да очакваш превод по посочената в заявката за връщане през сайта или в хартиения формуляра за връщане и замяна банкова сметка в срок от 7 работни дни от получаването на продуктите при нас.
*При получаване на поръчка с избран метод на доставка "наложен платеж" ролята на касова бележка изпълнява разписката, която куриерът ти предоставя за доставената пратка, тъй като изпращаме пратките чрез услугата ППП - пощенски паричен превод.
Може ли подаръчен ваучер да ми бъде изплатен в брой?
Стойността на подаръчен ваучер не може да се изплати в брой.
Ще получа ли потвърждение за получените от мен върнати продукти?
В случай, че върнатите продукти отговарят на изискванията ни за връщане и замяна, то процедурата по възстановяване на сумата за тях се задейства веднага - без потвърждение за това. Разбира се, винаги можеш да проследиш статуса на своето връщане в профила си в сайта в меню Моите поръчки > Връщане и Замяна или да получиш информация от нашите консултанти по телефона.
Какъв е начинът за предявяване на рекламация?
В случай, че установиш проблем с продукт, моля, свържи се с нас по телефона или ни пиши на e-mail: info@alessa.bg, за да ни споделиш за проблема и ще ти съдействаме във възможно най-кратък срок.
Мога ли да променя паролата на профила си в Alessa?
Да, разбира се. Просто влез в своя Alessa профил в меню Моят профил > Лична информация > Парола > Редакция.
Може ли да се приложи отстъпката на промокод с изтекла валидност?
За жалост, промоциална отстъпка (промокод) не може да се приложи извън срока на валидността ѝ или във вече изпратена поръчка.
Приемат ли се международни поръчки?
Разбира се! През сайта alessa.bg можеш да направиш своята поръчка с доставка в чужбина. Поръчките с доставка извън страната е необходимо да бъдат предварително заплатени, заедно с разходите за доставка. Заплащането се осъществява преди завършването на поръчката с PayPal или карта. Доставката на налични модели е в рамките на 5-6 дни в зависимост от дестинацията.
При въвеждането на коректен адрес, сайтът ще изчисли необходимата стойност за доставка. Доставката ще бъде извършена с куриерска фирма Speedy - за страни в ЕС или DHL - за страни извън ЕС. В случай, че платформата не разпознава част или целия въведен адрес, ще позволи поръчката да бъде заплатена през сайта без калкулирана доставка. Тогава доставката ще бъде ръчно изчислена и може да бъде заплатена отделно чрез същите платежни методи (PayPal или банков превод).
Пратки, изпращани в страни извън ЕС, подлежат на облагане с мита и такси, определени от страната - получател, които не са включени в доставката. Калкулирането на митата зависи от облагаемата стойност на пратката. Получателят е длъжен да заплати входящите мита и такси, които съответните органи определят. Alessa.bg не може да конкретизира или заплати тези такси.
При DHL вносните мита и такси могат да бъдат заплатени в брой на куриера при доставка на пратката или през онлайн портала за плащане, посредством линка, който ще получиш в текстово съобщение или имейл. Плащанията към DHL могат да бъдат направени с дебитна или кредитна карта (VISA и MasterCard).
В случай на отказ от страна на получателя да заплати дължимите митнически такси за поръчката си на етап, в който тя вече е извън територията на България, и се наложи връщане на пратката обратно, Alessa.bg си запазва правото да удържи от стойността за възстановяне към клиента възникналите допълнително разходи за връщането на пратката обратно в страната.
Имате ли магазини в страната?
Дрехите на Alessa могат да бъдат намерени единствено и само на нашия официален сайт: alessa.bg.
Обожавам Alessa! Бих искала да стана Ваш партньор и да предлагам Вашите дрехи? Как става това?
Моля, изпрати ни e-mail съобщение на: sales@alessa.bg и ни разкажи за своето предложение.